ବିମାନ ଉଡାଣର ଦୁଇ ଘଣ୍ଟା ପୂର୍ବରୁ ବିମାନ ବନ୍ଦରରେ ପହଁଞ୍ଚିବେ ଯାତ୍ରୀ

13

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ,୨୧/୫ : ମେ ୨୫ରେ ଦେଶରେ ଆରମ୍ଭ ହେବ ଘରୋଇ ବିମାନ ସେବା । ଏଥିପାଇଁ ଭାରତର ବିମାନବନ୍ଦର ପ୍ରାଧିକରଣ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ପକ୍ଷରୁ ଅନ୍ତିମ SOP (ଷ୍ଟାଣ୍ଡାର୍ଡ ଅପରେଟିଂ ପ୍ରୋସିସର୍) ଅଧୀନରେ ନିର୍ଦ୍ଦେଶନାମା ଜାରି କରିଛି । ଏହି SOPରେ ସ୍ପଷ୍ଟ ଭାବେ କୁହାଯାଇଛି ଯେ ଘରୋଇ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ଆସନ୍ତା ୨୫ ତାରିଖରୁ କେଉଁ ନିୟମ ପାଳନ କରିବାକୁ ପଡିବ । ଆସନ୍ତୁ ଜାଣିବା ନୂତନ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀରେ କ’ଣ କ’ଣ ସବୁ ନିୟମ ରହିଛି ?

*ଘରୋଇ ଯାତ୍ରା ପାଇଁ ଯାତ୍ରୀମାନେ ୨ ଘଣ୍ଟା ପୂର୍ବରୁ ବିମାନବନ୍ଦରରେ ପହଞ୍ଚିବା ଆବଶ୍ୟକ ।

* ବିମାନ ବନ୍ଦରରେ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ସ୍କ୍ରିନିଂ କରିବା ପରେ ହିଁ ଏଣ୍ଟ୍ରି କରାଯିବ ।

* ୧୪ ବର୍ଷରୁ ଅଧିକ ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ପାଇଁ, ଆରୋଗ୍ୟ ସେତୁ ଆପ୍ ଫୋନରେ ଡାଉନଲୋଡ ଥିବା ଜରୁରୀ ଅଟେ । ଯଦି ଆରୋଗ୍ୟ ସେତୁ ଆପରେ ଗ୍ରୀନ ଚିହ୍ନ ନଥିବ ତେବେ ଆପଣଙ୍କୁ ବିମାନ ବନ୍ଦରରେ ପ୍ରବେଶ
କରିବାକୁ ଦିଆଯିବ ନାହିଁ ।

* ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ସେମାନଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଟ୍ରେନ୍ କିମ୍ବା ପ୍ରାଧିକୃତ ଟ୍ୟାକ୍ସି ସେବା ବ୍ୟବହାର କରିବାକୁ ପଡିବ ।

* ଯାତ୍ରୀମାନେ ଜିନିଷ ପରିବହନ ପାଇଁ ଟ୍ରଲିର ବ୍ୟବହାରକୁ କମ୍ କରିବା ଜରୁରୀ ।

* ଯାତ୍ରୀମାନେ ବିନା ଲାଇନରେ ବୋର୍ଡିଂ ପାସ୍ ପାଇବେ ।

ଏହା ବ୍ୟତୀତ, ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଅନେକ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀ ଅଛି ଯାହା ଅନୁଯାୟୀ ଆସିବା ଏବଂ ପ୍ରସ୍ଥାନର ବିଭିନ୍ନ ନିୟମ ଯଥା ଆଗମନ ଏବଂ ପ୍ରସ୍ଥାନକୁ ଅନୁସରଣ କରିବାକୁ ପଡିବ । ସମସ୍ତ ଯାତ୍ରୀ ମାସ୍କ ଏବଂ ଗ୍ଲୋଭସ୍ ପିନ୍ଧିବା ଜରୁରୀ । ଯେଉଁମାନଙ୍କର ବିମାନ ଉଡ଼ାଣରେ ୪ ଘଣ୍ଟା ବାକି ଅଛି ସେମାନଙ୍କୁ ବିମାନବନ୍ଦର ଟର୍ମିନାଲ ବିଲଡିଂରେ ପ୍ରବେଶ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯିବ । ବିମାନ ଛାଡିବାର ୪ ଘଣ୍ଟାରୁ ଅଧିକ ସମୟ ପୂର୍ବରୁ ଆସୁଥିବା ବ୍ୟକ୍ତିମାନଙ୍କୁ ବିମାନବନ୍ଦର ଭବନରେ ପ୍ରବେଶ କରାଯିବ ନାହିଁ। ବିମାନ ବନ୍ଦର ଅପରେଟରମାନଙ୍କୁ ଟର୍ମିନାଲରେ ପ୍ରବେଶ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ବ୍ୟାଗକୁ ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ପରିଷ୍କାର କରିବାକୁ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଦିଆଯାଇଛି। ଅତ୍ୟଧିକ ଗହଳିରୁ ରକ୍ଷା ପାଇବା ପାଇଁ ଟର୍ମିନାଲ୍ ର ସମସ୍ତ ଫାଟକ ଖୋଲିବା ଆବଶ୍ୟକ ଯାହା ଦ୍ୱାରା ଯାତ୍ରୀମାନେ ଟର୍ମିନାଲ୍ ଭିତରକୁ ଯାଇ ସମସ୍ତ ସୁରକ୍ଷା ପଦ୍ଧତି ଅନୁସରଣ କରିପାରିବେ ବୋଲି ଗାଇଡଲାଇନରେ ସ୍ପଷ୍ଟ କରାଯାଇଛି ।

ବିମାନବନ୍ଦର ଅପରେଟରମାନେ ସମସ୍ତ ପ୍ରବେଶ ଦ୍ୱାର ଏବଂ ସମସ୍ତ ଦ୍ୱାରରେ ସାମାଜିକ ଦୂରତା ଚିହ୍ନ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ, ଯାହାର ଦୂରତା ଏକ ମିଟରରୁ କମ୍ ହେବା ଉଚିତ୍ ନୁହେଁ ଏବଂ ବିମାନବନ୍ଦର କର୍ମଚାରୀମାନେ ମଧ୍ୟ ଏହାକୁ ଅନୁସରଣ କରିବାକୁ ପଡିବ ବୋଲି ନିର୍ଦ୍ଦେଶରେ ସ୍ପଷ୍ଟ ଭାବେ ଉଲ୍ଲେଖ କରାଯାଇଛି ।

Comments are closed.